loading...
وبلاگ شخصی سولی
Mahsa-soli بازدید : 703 یکشنبه 1394/03/24 نظرات (1)

خدایی هر کی جواب نده خر است .......دیگه خودتون میدونید کدومش؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟به نظر من علم چون بعد پولدار میشی میری دماغ و..... عمل میکنی از اون دختره هم خیلی خوشگل تر میشی مگه نه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارینا میرزایی در تاریخ 1399/12/13 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

سلام به نظر من علم خوشگلی که با یک عمل درست میشه علم مهمه علم داشته باشی میری یک شغل خوب پیدا میکنی بعد پولدار میشی والا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه عشقای من خیلی ممنون که به وب سایتم سر زدید امیدوارم ازش خوشتون بیاد و اگه اومد تو نظر سنجی شرکت کنید اگه خوشتون نیومد هم شرکت کنید منتظر نظر هاتون هستم و اگه دوست داشتید عضو بشید و اگه وبلاگ دارید لینک بفرستید تبادل کنیم مرسییییی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرت در مورد وبلاگ من؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 513
  • بازدید سال : 1,721
  • بازدید کلی : 32,127